Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji w poszczególnych lokalizacjach:

Główny księgowy/ Główna księgowa
Siedlce

Główny księgowy/ Główna księgowa

Lokalizacja: Siedlce


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie z polskim kapitałem
  • pracę na stanowisku współpracującym bezpośrednio z Zarządem
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • dużą samodzielność działania
  • realny wpływ na rozwój firmy z możliwością wdrażania swoich pomysłów
  • integrację w zespole
  • niezbędne narzędzia pracy

Zadania:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości spółki prawa handlowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości
  • sporządzanie i sprawdzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych według UoR i deklaracji podatkowych (VAT, CIT)
  • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami i organami podatkowymi (US, GUS, banki)
  • odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe
  • analiza i ocena bieżącej sytuacji finansowej spółki
  • pozyskiwanie finansowania, dotacji i ulg podatkowych
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów
  • czynny udział w realizacji projektów optymalizacyjnych i rozwojowych
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie dotyczącym księgowości, podatków, budżetu
  • nadzór merytoryczny i zarządzanie zespołem księgowym

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego (finanse, rachunkowość)
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansowym
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • praktycznej znajomości przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
  • znajomości obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
  • znajomości programu finansowo-księgowego (mile widziany Comarch ERP_XL)
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • zaangażowania i inicjatywy w zakresie szukania optymalizacji i wdrażania działań usprawniających pracę w dziale księgowości
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • sumienności, odpowiedzialności i dokładności

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Księgowa/-y
Siedlce

Księgowa/-y

Lokalizacja: Siedlce


Oferujemy:

  • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy

Zadania:

  • bieżące księgowanie operacji gospodarczych – dokumentów sprzedażowych, zakupowych i kosztowych
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • kontrola i uzgadnianie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami
  • udział w przygotowaniu sprawozdania finansowego
  • wsparcie merytoryczne dla młodszych księgowych

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego: finanse i rachunkowość, ekonomia
  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktycznej znajomości zagadnień księgowych, prawa podatkowego (ustaw CIT i VAT)
  • samodzielności i systematyczności
  • umiejętności pracy w zespole i bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • znajomości programu finansowo-księgowego (mile widziany Comarch ERP_XL)

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Analityk biznesowy
Siedlce

Analityk biznesowy

Lokalizacja: Siedlce

Opis stanowiska

    1. Jesteś osobą komunikatywną, która lubi cyferki, tabelki i analizy?
    2. Potrafisz wyciągać syntetyczne wnioski i analitycznie myśleć w przyjaznej atmosferze pracy?
    3. Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku z możliwością pracy w systemie Home Office?
    4. Szybko, sprawnie i dokładnie działasz na podobnym stanowisku?
  1. Weź udział w naszej rekrutacji.
  2. Preferujemy bezpośrednie spotkania, ale jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych on-line za pomocą wideokonferencji.

Oferujemy:

  • zdobycie wartościowego doświadczenia poprzez pracę w najlepszej na świecie aplikacji analitycznej Microsoft Power BI (nie wierzysz – sprawdź tu: Gartner's report: Leaders in analytics & BI)
  • możliwość pracy w prestiżowych aplikacjach pakietu Microsoft Office 365 (Microsoft: OneDrive, Teams, Apps, Flow)
  • wynagrodzenie powyżej średniej krajowej plus system premii (umowa o pracę)
  • przyjazną atmosferę pracy w centrali, firmy z ponad 30-letnią historią
  • duży zakres samodzielności, ciekawe zadania i projekty z zachowaniem work & ballance
  • podnoszenie kwalifikacji – udział w specjalistycznych szkoleniach, dofinansowanie studiów
  • możliwość pracy w systemie Home office/ on-line
  • dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie grupowe
  • budżet integracyjny
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie zdobywania) – preferowane: informatyka, ekonomia, kontrolling, ekonometria, statystyka i metody ilościowe, matematyka
  • zaawansowana znajomość MS Excel (funkcje, tab. przestawne, PowerQuery)
  • minimum dobra znajomość języka SQL na poziomie pozwalającym swobodne pisanie zapytań do bazy danych – warunek konieczny
  • umiejętność pro-biznesowego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • samodzielność po okresie wdrożeniowym, dojrzałość biznesowa, umiejętności organizowania własnej pracy
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub praktyczne umiejętności spełniające nasze oczekiwania
  • znajomość systemów klasy BI np. MS Power BI, QlickView, Tableau oraz ERP np. ERPXL

Obowiązki:

  • modelowanie i wizualizacja danych mające na celu optymalizację procesów biznesowych (wykorzystanie SQL, MS Power BI, Excel)
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej
  • udział w projektach analitycznych
  • weryfikacja poprawności danych wprowadzanych do systemu ERP i baz danych
  • cykliczne raportowanie wyników procesów biznesowych firmy w oparciu o system raportowania
  • przygotowywanie analiz ad hoc - wsparcie analityczne innych działów firmy (klient wewnętrzny)

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Handlowiec
Radom

Handlowiec

Lokalizacja: Radom

    1. Jesteś operatywny i aktywny w działaniu?
    2. Z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe i obsługujesz komputer?
    3. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży, w dystrybucji lub handlu hurtowym.
    4. A najlepiej w branży elektrotechnicznej. Chcesz się z nami rozwijać?
    5. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

    1. Oferujemy:

      • pracę w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • system wynagrodzeń z prowizją od 10%
      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net
      • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia branżowe
      • dużą samodzielność działania
      • niezbędne narzędzia pracy (telefon)
    1. Zadania:

      • stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej
      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
      • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami
      • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży
      • umacnianie pozycji firmy na rynku
    1. Oczekujemy:

    • doświadczenia w sprzedaży
    • znajomości podstaw standardów obsługi klienta
    • umiejętności współpracy
    • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Przedstawiciel handlowy – segment firm wykonawczych i inwestycji
Województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie - Radom, wielkopolskie

Przedstawiciel handlowy – segment firm wykonawczych i inwestycji

Lokalizacja: Województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie - Radom, wielkopolskie

Opis stanowiska

    1. Masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
    2. Pracujesz w branży technicznej, najlepiej elektrycznej?
    3. Jesteś nastawiony na realizację określonych celów i potrafisz zarządzać doskonale swoim czasem pracy?
  1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale
  • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy (z prowizją od 12% - bez ograniczeń naliczania, rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net)
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
  • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód)

Zadania:

  • pozyskiwanie nowych kontrahentów z segmentu firm wykonawczych i inwestycji
  • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami
  • negocjacja warunków handlowych z klientem
  • przygotowanie i monitorowanie ofert sprzedaży
  • realizacja zamówień oraz założonych wyników sprzedaży

Oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowisku mobilnym
  • mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności prowadzenia spotkań handlowych
  • umiejętności budowania i utrzymania kontaktów biznesowych
  • prawa jazdy kat. B

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Kierownik ds. Rozwoju Rynku - oświetlenie techniczne
Praca home office oraz mobilna na terenie województw: lubelskiego, mazowieckiego lub podlaskiego

Kierownik ds. Rozwoju Rynku - oświetlenie techniczne

Lokalizacja: praca home office oraz mobilna na terenie województw: lubelskiego, mazowieckiego lub podlaskiego


    1. Zadania:

      • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji
      • monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji
      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży
      • wsparcie techniczne dla pracowników sprzedaży i kontrahentów firmy
      • umacnianie pozycji firmy na rynku


    1. Aplikuj do nas, jeśli:

      • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w doradztwie techniczno-handlowym i projektowaniu oświetlenia technicznego
      • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych
      • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje
      • jesteś operatywny i aktywny w działaniu
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B


    1. Oferujemy:

      • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • dużą samodzielność działania
      • szkolenia branżowe
      • pracę w oparciu o umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • system wynagrodzeń z prowizją bez ograniczeń naliczania
      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
      • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych (skoda Rapid)
      • ścieżkę rozwoju kariery zawodowej:
- Kierownik ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne
- Dyrektor ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.