Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji w poszczególnych lokalizacjach:

Kierownik księgowości
Siedlce

Kierownik księgowości

Lokalizacja: Siedlce

    1. Jesteś liderem w zespole księgowości, a może masz już doświadczenie w zarządzaniu zespołem?
    2. Lubisz podatki, sprawozdania i zmiany w przepisach?
    3. Jesteś samodzielny, kreatywny i nastawiony na terminową realizację zadań?
    4. Chcesz koordynować pracą zaangażowanego zespołu?
    1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne.

  1. Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie z polskim kapitałem
    • ciekawą, ambitną oraz odpowiedzialną pracę
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
    • integrację w zespole
    • niezbędne narzędzia pracy
    1. Zadania:

      • prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
      • przygotowywanie i sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT)
      • weryfikacja poprawności klasyfikacji kosztów, rozliczania kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR
      • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym
      • współpraca z firmą audytorską, urzędami, bankami
      • opieka nad systemem księgowym
      • współpraca z innymi działami Spółki w zakresie dotyczącym księgowości, podatków, budżetu
    1. Oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego ekonomicznego (finanse, rachunkowość)
      • min. rok pracy w dziale księgowości
      • wiedzy fachowej z zakresu rachunkowości i podatków
      • umiejętności analitycznego myślenia
      • umiejętności koordynowania pracy zespołu
      • sprawności działania wewnątrz firmy
      • znajomości obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
      • mile widziane doświadczenie w systemie Comarch ERP XL


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Kasjer/Sprzedawca
Stojadła

Kasjer/Sprzedawca

Lokalizacja: Stojadła

    1. Jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
    2. z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe oraz sprawnie obsługujesz komputer.
    3. Aplikuj do nas:

    1. Oferujemy:

      • pracę w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • system wynagrodzeń z prowizją od uzyskanych wyników
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • szkolenie branżowe
    1. Główne obowiązki:

      • stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych
      • sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych
      • towarowanie, dbanie o właściwe oznaczenie produktów
      • budowanie relacji ze stałymi klientami
    1. Mile widziane:

    • doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych
    • doświadczenie w pracy z klientami

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Sprzedawca / Doradca klienta
Piotrków Trybunalski, Olsztyn, Ostrowiec Świętokrzyski

Sprzedawca

Lokalizacja: Piotrków Trybunalski Olsztyn, Ostrowiec Świętokrzyski

Opis stanowiska

    1. Jeśli masz zmysł techniczny, posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub bezpośredniej obsłudze klienta. Chcesz się rozwijać i poznawać techniki sprzedaży? Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

    1. Oferujemy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale
      • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
      • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
      • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
    1. Zadania:

      • realizacja ustalonych planów sprzedaży
      • stacjonarna obsługa klientów, utrzymanie dobrych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami firmy
      • ofertowanie oraz sprzedaż
      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
      • dbanie o estetykę ekspozycji
    1. Oczekujemy:

    • doświadczenia w sprzedaży (mile widziane doświadczanie w branży elektrotechnicznej)
    • znajomości podstaw standardów obsługi klienta
    • umiejętności współpracy
    • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami
    • mile widziana znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Magazynier
Siedlce, Stojadła

Magazynier

Lokalizacja: Siedlce, Stojadła

Opis stanowiska

    1. Poszukujesz pracy jako magazynier-operator wózka widłowego?
    2. Możesz podjąć pracę w systemie dwuzmianowym?
  1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

    1. Oferujemy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale
      • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
      • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
      • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
    1. Zadania:

      • przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
      • załadunki i rozładunki dostaw
      • dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie
      • transport na terenie magazynów firmy
      • zachowywanie czystości i porządku w miejscu pracy
    1. Oczekujemy:

    • doświadczenia w pracy na magazynie
    • operatywności, rzetelności i dokładności
    1. Mile widziane:

      • uprawnienia na wózki widłowe
      • umiejętności obsługi programów magazynowych
      • wykształcenie elektryczne

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Przedstawiciel handlowy – segment firm wykonawczych i inwestycji
Województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie - Radom, wielkopolskie

Przedstawiciel handlowy – segment firm wykonawczych i inwestycji

Lokalizacja: Województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie - Radom, wielkopolskie

Opis stanowiska

    1. Masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
    2. Pracujesz w branży technicznej, najlepiej elektrycznej?
    3. Jesteś nastawiony na realizację określonych celów i potrafisz zarządzać doskonale swoim czasem pracy?
  1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale
  • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy (z prowizją od 12% - bez ograniczeń naliczania, rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net)
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
  • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód)

Zadania:

  • pozyskiwanie nowych kontrahentów z segmentu firm wykonawczych i inwestycji
  • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami
  • negocjacja warunków handlowych z klientem
  • przygotowanie i monitorowanie ofert sprzedaży
  • realizacja zamówień oraz założonych wyników sprzedaży

Oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowisku mobilnym
  • mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności prowadzenia spotkań handlowych
  • umiejętności budowania i utrzymania kontaktów biznesowych
  • prawa jazdy kat. B

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Kierownik ds. Rozwoju Rynku - oświetlenie techniczne
Praca home office oraz mobilna na terenie województw: lubelskiego, mazowieckiego lub podlaskiego

Kierownik ds. Rozwoju Rynku - oświetlenie techniczne

Lokalizacja: praca home office oraz mobilna na terenie województw: lubelskiego, mazowieckiego lub podlaskiego


    1. Zadania:

      • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji
      • monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji
      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży
      • wsparcie techniczne dla pracowników sprzedaży i kontrahentów firmy
      • umacnianie pozycji firmy na rynku


    1. Aplikuj do nas, jeśli:

      • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w doradztwie techniczno-handlowym i projektowaniu oświetlenia technicznego
      • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych
      • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje
      • jesteś operatywny i aktywny w działaniu
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B


    1. Oferujemy:

      • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • dużą samodzielność działania
      • szkolenia branżowe
      • pracę w oparciu o umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • system wynagrodzeń z prowizją bez ograniczeń naliczania
      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
      • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych (skoda Rapid)
      • ścieżkę rozwoju kariery zawodowej:
- Kierownik ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne
- Dyrektor ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.