• Praca

Praca

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji w poszczególnych lokalizacjach:

Dyrektor handlowy: Siedlce

Kierownik ds. rozwoju rynku : Kielce, Kraków, Lublin, Łódź

Handlowiec: Piotrków Trybunalski, Warszawa

Sprzedawca:Piotrków Trybunalski

Magazynier: Radom

Dyrektor handlowy: Siedlce

Zadania:

  • realizacja strategii biznesowej firmy poprzez kreowanie i realizację polityki sprzedażowej, zakupowej i marketingowej,
  • operacyjne zarządzanie strukturami sprzedaży internetowej i tradycyjnej oraz działami zakupów i marketingu,
  • monitorowanie i raportowanie bieżącej aktywności handlowej oraz podejmowanie działań prowadzących do optymalizacji wyników,
  • nadzór nad tworzeniem i realizacją standardów pracy działów handlowych,
  • zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi dostawcami i odbiorcami, reprezentowanie firmy na zewnątrz w aspektach handlowych,
  • uczestnictwo w tworzeniu i realizacji budżetu firmy poprzez planowanie sprzedaży i kosztów podległych struktur.

Wymagania:

  • min.5 lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami handlowymi w firmie o profilu technicznym, mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej, budowlanej lub pokrewnej,
  • wykształcenie wyższe,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • ważne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i decyzyjności,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • motywacyjny system premiowy,
  • nowoczesne środowisko pracy,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy,
  • narzędzia do pracy mobilnej: samochód służbowy, laptop, telefon.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Dyrektor handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik ds. rozwoju rynku: Kielce

Główne zadania:

  • mobilna obsługa klientów biznesowych, głównie rynku inwestycji ,firm instalacyjnych i handlowych
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez silne zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
  • realizacja jakościowych i ilościowych planów sprzedaży oraz aktywności marketingowych
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,
  • raportowanie wyników swojej pracy do Dyrektora ds. Rozwoju Filii.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w terenie w branży elektrycznej,
  • posiadasz wykształcenie średnie( preferowane techniczne),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • z łatwością prowadzisz spotkania i rozmowy handlowe,
  • lubisz negocjować,
  • jesteś zaangażowany w wykonywaną pracę oraz cechuje Cię silna motywacja wewnętrzna,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która stawia sobie ambitne cele,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. rozwoju rynku – imię i nazwisko - miasto” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik ds. rozwoju rynku: Kraków

Główne zadania:

  • mobilna obsługa klientów biznesowych, głównie rynku inwestycji ,firm instalacyjnych i handlowych
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez silne zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
  • realizacja jakościowych i ilościowych planów sprzedaży oraz aktywności marketingowych
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,
  • raportowanie wyników swojej pracy do Dyrektora ds. Rozwoju Filii.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w terenie w branży elektrycznej,
  • posiadasz wykształcenie średnie( preferowane techniczne),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • z łatwością prowadzisz spotkania i rozmowy handlowe,
  • lubisz negocjować,
  • jesteś zaangażowany w wykonywaną pracę oraz cechuje Cię silna motywacja wewnętrzna,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która stawia sobie ambitne cele,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. rozwoju rynku – imię i nazwisko - miasto” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik ds. rozwoju rynku: Lublin

Główne zadania:

  • mobilna obsługa klientów biznesowych, głównie rynku inwestycji ,firm instalacyjnych i handlowych
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez silne zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
  • realizacja jakościowych i ilościowych planów sprzedaży oraz aktywności marketingowych
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,
  • raportowanie wyników swojej pracy do Dyrektora ds. Rozwoju Filii.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w terenie w branży elektrycznej,
  • posiadasz wykształcenie średnie( preferowane techniczne),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • z łatwością prowadzisz spotkania i rozmowy handlowe,
  • lubisz negocjować,
  • jesteś zaangażowany w wykonywaną pracę oraz cechuje Cię silna motywacja wewnętrzna,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która stawia sobie ambitne cele,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. rozwoju rynku – imię i nazwisko - miasto” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik ds. rozwoju rynku: Łódź

Główne zadania:

  • mobilna obsługa klientów biznesowych, głównie rynku inwestycji ,firm instalacyjnych i handlowych
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez silne zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
  • realizacja jakościowych i ilościowych planów sprzedaży oraz aktywności marketingowych
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,
  • raportowanie wyników swojej pracy do Dyrektora ds. Rozwoju Filii.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w terenie w branży elektrycznej,
  • posiadasz wykształcenie średnie( preferowane techniczne),
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • z łatwością prowadzisz spotkania i rozmowy handlowe,
  • lubisz negocjować,
  • jesteś zaangażowany w wykonywaną pracę oraz cechuje Cię silna motywacja wewnętrzna,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która stawia sobie ambitne cele,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. rozwoju rynku – imię i nazwisko - miasto” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Handlowiec: Piotrków Trybunalski

Obowiązki:

  • obsługa klientów hurtowych (B2B),
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z klientami.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, mile widziane elektryczne,
  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnej, preferowane w dystrybucji lub handlu hurtowym,
  • atutem będzie znajomość lokalnego rynku,
  • operatywność i aktywność w działaniu,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • sprawna obsługa komputera.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie z konkurencyjnym systemem premiowania wyników, telefon służbowy,
  • dużą samodzielność działania,
  • bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Handlowiec: Warszawa

Obowiązki:

  • obsługa klientów hurtowych (B2B),
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z klientami.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, mile widziane elektryczne,
  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnej, preferowane w dystrybucji lub handlu hurtowym,
  • atutem będzie znajomość lokalnego rynku,
  • operatywność i aktywność w działaniu,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • sprawna obsługa komputera.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie z konkurencyjnym systemem premiowania wyników, telefon służbowy,
  • dużą samodzielność działania,
  • bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Sprzedawca: Piotrków Trybunalski

Obowiązki:

  • obsługa klientów detalicznych,
  • praca stacjonarna (m.in. ofertowanie, sprzedaż, pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z klientami).

Wymagania:

  • mile widziane wykształcenie elektryczne lub doświadczenie w sprzedaży oświetlenia dekoracyjnego,
  • doświadczenie w handlu, mile widziane w branży elektrotechnicznej,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • sprawna obsługa komputera.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uznaniowa uzależniona od osiąganych wyników),
  • bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Magazynier: Radom

Główne zadania:

  • przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu,
  • załadunki i rozładunki dostaw,
  • dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie,
  • prowadzenie czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową.

Wymagania:

  • energiczność i operatywność,
  • rzetelność i dokładność,
  • doświadczenie w pracy na magazynie,
  • mile widziane wykształcenie elektryczne,
  • mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Magazynier – Radom” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.