30

lat

na rynku

300

pracowników

8

lat

średni
staż pracy

60

różnych
stanowisk pracy
Kim jesteśmy?
Jesteśmy polską firmą rodzinną z branży elektrotechnicznej,
działającą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku.
Posiadamy szeroką sieć sprzedaży:
stacjonarnej oraz mobilnej o zasięgu ogólnopolskim,
a także profesjonalną platformę internetową www.asaj.pl.
Łącznie zatrudniamy ponad 300 pracowników,
ekspertów w swoich dziedzinach.
Stawiamy na rozwój naszej kadry,
dlatego priorytetem są u nas awanse wewnętrzne
oparte na ścieżkach kariery i systemie szkoleń.
Dofinansowujemy pracownikom kursy
oraz studia, aby podnosili swoje kwalifikacje.
Opiekujemy się każdym nowym
pracownikiem na wszystkich etapach wdrożenia w firmie.
Szukamy osób ambitnych, pracowitych i rzetelnych.
Jeśli posiadasz te cechy, nie zwlekaj - prześlij do nas swoje CV.
Więcej przeczytasz tutaj.
Co oferujemy

rozwój
zawodowy

indywidualna
ścieżka kariery

szkolenia
 

opieka
mentora

innowacyjne
projekty

realizacja
pomysłów

przyjazna
atmosfera

integracje
 

konkursy
 

bonus za polecenie
nowej osoby

grupowe
ubezpieczenia

karta
sportowa

Kroki rekrutacji

Wyślij do nas
CV

Czekaj
na telefon

Spotkaj się
z nami

Dołącz
do nas

Oferty pracy

Handlowiec
Radom, Gdynia, Białystok

Handlowiec

Lokalizacja: Radom, Gdynia, Białystok

    1. Jeśli jesteś operatywny i aktywny w działaniu.
    2. Z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe oraz sprawnie obsługujesz komputer
    3. Potrafisz sprzedać wszystko i robisz to z pasja
    4. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

    1. Oferujemy:

      • pracę w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • system wynagrodzeń z prowizją od 10%
      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia branżowe
      • niezbędne narzędzia pracy
    1. Główne zadania:

      • stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej
      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
      • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe
      • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży
      • umacnianie pozycji firmy na rynku

    1. Mile widziane:

      • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych
      • doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Kierownik Filii
Łuków

Kierownik Filii

Lokalizacja: Łuków

    1. Może już masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
    2. Jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany.
    3. Lubisz samodzielnie podejmować decyzje oraz potrafisz zarządzać zespołem.
    4. Zapraszamy Cię do współpracy i objęcia tego stanowiska.

    1. Oferujemy:

      • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty
      • zatrudnienie na umowę o pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia)
      • możliwość realizacji własnych pomysłów
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
      • kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie
    1. Obowiązki:

      • bieżące zarządzanie pracą oddziału
      • kierowanie podległym zespołem
      • określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów
      • odpowiedzialność za filię - „rachunek zysków i strat” (P&L)
      • wdrażanie standardów jakościowych
      • wsparcie pracowników w codziennej pracy
      • współtworzenie działań marketingowych w podległej placówce
      • bieżąca analiza rynku i konkurencji
      • raportowanie wyników sprzedażowych do przełożonych

    1. Wymagania:

      • mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej
      • wykształcenie mile widziane techniczne
      • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność
      • nastawienie na realizację celów
      • umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych
      • profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
      • doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
      • doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji
      • prawo jazdy kat. B


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Koordynator / Kierownik ds. rozwoju rynku – OZE
Siedlce, obszar działania województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie

Koordynator / Kierownik ds. rozwoju rynku – OZE

Lokalizacja: Siedlce, obszar działania województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie

    1. Posiadasz już doświadczenie na podobnym stanowisku? A może chcesz spróbować swoich sił? Jesteś nastawiony na realizację określonych celów i potrafisz zarządzać doskonale swoim czasem pracy. Dodatkowo lubisz wyzwania i chcesz się podjąć jednego z nich?
    2. Dołącz do nas i wspólnie z nami zbuduj nowy dział zajmujący się odnawialnymi źródłami energii m.in. pompami ciepła, rekuperacją, klimatyzacją, fotowoltaiką, stacjami ładowania…
  1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne:

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale w oparciu o umowę o pracę
  • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • wsparcie ze strony przełożonych
  • swobodę w działaniu
  • indywidulane ścieżki rozwoju zawodowego
  • szkolenia branżowe
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód)

Zadania:

  • współpraca w tworzeniu strategii funkcjonowania obszaru OZE
  • pozyskiwanie nowych kontrahentów z segmentu firm wykonawczych, inwestycji oraz klientów detalicznych
  • negocjowanie warunków handlowych
  • negocjowanie warunków handlowych
  • przygotowanie i monitorowanie ofert sprzedaży
  • realizowanie zamówień
  • wdrażanie rządowych programów wsparcia OZE
  • monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
  • wsparcie działu zakupów w kreowaniu polityki zakupowej
  • ustalanie cen sprzedaży w obszarze działania oraz odpowiedzialność za wynik
  • nadzorowanie procesu podpisywania umów z instalatorami w zakresie wykonawstwa
  • nadzorowanie kompletności dokumentów
  • koordynowanie procesu telemarketingu
  • współpraca z działem marketingu oraz e-commerce w zakresie ustalania kampanii marketingowych
  • organizowanie we współpracy z działem HR szkoleń dla instalatorów

Oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży lub wykonawstwie m.in. pompy ciepła, rekuperacja, klimatyzacja
  • mile widziane doświadczenie w pracy mobilnej
  • mile widziane wykształcenie techniczne
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności prowadzenia spotkań handlowych
  • umiejętności budowania i utrzymania kontaktów biznesowych
  • prawa jazdy kat. B

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Magazynier
Gdynia

Magazynier

Lokalizacja: Gdynia

Opis stanowiska

    1. Poszukujesz pracy jako magazynier-operator wózka widłowego?
    2. Możesz podjąć pracę w systemie dwuzmianowym?
  1. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

    1. Oferujemy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale
      • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
      • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
      • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
    1. Zadania:

      • przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
      • załadunki i rozładunki dostaw
      • dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie
      • prowadzenie czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową
      • transport na terenie magazynów firmy
      • zachowywanie czystości i porządku w miejscu pracy
    1. Oczekujemy:

    • posiadania uprawnień na wózki widłowe
    • umiejętności obsługi programów magazynowych
    • doświadczenia w pracy na magazynie
    • mile widziane wykształcenie elektryczne
    • operatywności, rzetelności i dokładności

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Spółka Akcyjna z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Przedstawiciel handlowy ds. rozwoju rynku / Kierownik ds. rozwoju rynku
lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie

Przedstawiciel handlowy ds. rozwoju rynku / Kierownik ds. rozwoju rynku

Lokalizacja: lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, śląskie, warmińsko-mazurskie

    1. Jesteś osobą pracującą w terenie, nastawioną na działanie. Realizujesz określone cele. Potrafisz wszystko sprzedać i robisz to z pasją. Jeśli wiesz co to prąd 😊, dołącz do nas i działaj z nami na nowych zasadach.
  1. Odpowiedz na nasze ogłoszenie rekrutacyjne:

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o polskim kapitale na podstawie umowy o pracę
  • konkurencyjny i indywidualnie dostosowany system premiowy w okresie wdrożenia
  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net (z bonusami)
  • możliwość pracy w Home Office
  • dostępność do szerokiego grona dostawców i asortymentu z zakresu oświetlenia, elektryki, elektrotechniki, energetyki i fotowoltaiki
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
  • jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego (przedstawiciel handlowy ds. rozwoju rynku > koordynator ds. rozwoju rynku > kierownik ds. rozwoju rynku > dyrektor ds. rozwoju rynku)
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód służbowy do celów prywatnych)

Zadania:

  • pozyskiwanie nowych kontrahentów
  • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami
  • negocjowanie warunków handlowych
  • przygotowanie i monitorowanie ofert sprzedaży
  • realizacja zamówień oraz założonych wyników sprzedaży

Oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowisku mobilnym
  • mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności prowadzenia spotkań handlowych
  • umiejętności budowania i utrzymania kontaktów biznesowych
  • prawa jazdy kat. B

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Starsza Księgowa/ Starszy księgowy
Siedlce

Starsza Księgowa/ Starszy księgowy

Lokalizacja: Siedlce

    1. Lubisz podatki, sprawozdania i zmiany w przepisach?
    2. Jesteś samodzielny, kreatywny i nastawiony na terminową realizację zadań?
    3. Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne.

    1. Oferujemy:

      • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • ubezpieczenie grupowe
      • niezbędne narzędzia pracy
    1. Główne zadania:

      • analiza, kontrola oraz wprowadzanie dokumentów księgowych
      • nadzór nad prawidłowością transakcji finansowych
      • księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów
      • prowadzenie ewidencji środków trwałych
      • rozliczanie inwentaryzacji
      • rozliczanie faktoringu
      • przygotowywanie deklaracji podatkowych
      • uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie pliku JPK
      • raportowanie do GUS, NBP
      • czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku zgodnie z KSR
      • monitoring rozrachunków z kontrahentami
      • wsparcie merytoryczne zespołu w wykonywaniu bieżącej pracy

    1. Oczekujemy:

      • wykształcenia wyższego kierunkowego: finanse i rachunkowość, ekonomia
      • min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • bardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego
      • umiejętności samodzielnej organizacji pracy
      • dokładności, komunikatywności, pro aktywności w działaniu
      • sumienności, odpowiedzialności za wykonywane zadania
      • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
      • mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP_XL


Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1 , w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości Siedlce 08-110, ul. K. Przerwy Tetmajera 1, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”



Informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ASAJ Sp. z o .o. z siedzibą w miejscowości 08-110 Siedlce ul. K. Przerwy Tetmajera 1.
Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: asaj@asaj.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji


3) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


4) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne


5) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa


6) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu


7) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej


8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 24 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.