• Praca

Praca

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji w poszczególnych lokalizacjach:

Dyrektor handlowy:
Siedlce

Dyrektor zakupów:
Siedlce

Kierownik Filii:
Radom

Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycji:
Praca mobilna

Specjalista ds. rekrutacji:
Siedlce

Księgowa:
Siedlce

Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku :
Biała Podlaska, Łuków
Piotrków Trybunalski
Rzeszów
Białystok
Warszawa
Kielce
Kraków
Lublin
Łódź
Płock
Ostrowiec Świętokrzyski
Olsztyn
Stojadła
Radom

Kierownik ds. rozwoju rynku :
Oświetlenie techniczne praca mobilna

Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji :
Województwo Dolnośląskie
Województwo Opolskie i Śląskie
Województwo Zachodnio-pomorskie
Województwo Warmńsko-Mazurskie i Pomorskie

Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów:
Stojadła
Radom
Piotrków Trybunalski

Sprzedawca:
Ostrowiec Świętokrzyski
Łomża
Radom
Piotrków Trybunalski

Magazynier:
Siedlce
Olsztyn

Dyrektor handlowy: Siedlce

Zadania:

  • realizacja strategii biznesowej firmy poprzez kreowanie i realizację polityki sprzedażowej, zakupowej i marketingowej,
  • operacyjne zarządzanie strukturami sprzedaży internetowej i tradycyjnej oraz działami zakupów i marketingu,
  • monitorowanie i raportowanie bieżącej aktywności handlowej oraz podejmowanie działań prowadzących do optymalizacji wyników,
  • nadzór nad tworzeniem i realizacją standardów pracy działów handlowych,
  • zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi dostawcami i odbiorcami, reprezentowanie firmy na zewnątrz w aspektach handlowych,
  • uczestnictwo w tworzeniu i realizacji budżetu firmy poprzez planowanie sprzedaży i kosztów podległych struktur.

Wymagania:

  • min.5 lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami handlowymi w firmie o profilu technicznym, mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej, budowlanej lub pokrewnej,
  • wykształcenie wyższe,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • ważne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i decyzyjności,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • motywacyjny system premiowy,
  • nowoczesne środowisko pracy,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy,
  • narzędzia do pracy mobilnej: samochód służbowy, laptop, telefon.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Dyrektor handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Dyrektor zakupów: Siedlce

Zadania:

  • kreowanie i realizacja strategii zakupowej firmy,
  • nadzór nad polityką asortymentową firmy,
  • operacyjne zarządzanie zespołem kupców i kierowników grup asortymentowych,
  • wyznaczanie celów w obszarze zakupów,
  • zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych,
  • analiza rynku dostawców oraz trendów rozwoju w obszarze zakupów,
  • nadzór nad realizacją celów biznesowych wynikających z umów zakupowych,
  • zapewnianie dostępności towarów handlowych oraz rotacji magazynowej,
  • monitorowanie procesów zakupowych oraz procesów logistyki zakupu,
  • optymalizacja kosztów i wdrażanie innowacji w obszarze,
  • opracowywanie standardów związanych z procesem zakupów oraz nadzór nad ich stosowaniem.

Wymagania:

  • 5 letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w dziale zakupów lub logistyki firmy dystrybucyjnej, mile widziana branża budowlana,
  • wykształcenie wyższe, preferowane – logistyka, zakupy, ekonomia,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • umiejętność rozwijania oraz prowadzenia efektywnej polityki zakupowej,
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • ważne prawo jazdy i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,

Oferujemy:

  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i decyzyjności,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość realnego wpływu na kształt działu i politykę zakupową organizacji,
  • możliwość kreowania ciekawych rozwiązań,
  • motywacyjny system premiowy,
  • nowoczesne środowisko pracy,
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy,
  • narzędzia do pracy mobilnej: samochód służbowy, laptop, telefon.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Dyrektor zakupów – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik Filii: Radom

Jeżeli:

    • jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany,
    • lubisz samodzielnie podejmować decyzje,
    • lubisz wyzwania,

Obowiązki:

      • Bieżące zarządzanie pracą oddziału,
      • Kierowanie podległym zespołem,
      • Określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów,
      • Odpowiedzialność za ‘rachunek zysków i strat’ oddziału,
      • Wdrażanie standardów jakościowych,
      • Wsparcie pracowników w codziennej pracy,
      • Kreowanie działań marketingowych w podległej placówce,
      • Bieżąca analiza rynku i konkurencji,
      • Raportowanie do Dyrekcji firmy.

Wymagania:

      • Mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej,
      • Wykształcenie min. średnie techniczne,
      • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność,
      • Nastawienie na realizację celów,
      • Umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych,
      • Profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
      • Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem,
      • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
      • Doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
      • Prawo jazdy kat. B,

Oferujemy:

      • Ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty,
      • Zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
      • Możliwość realizacji własnych pomysłów,
      • Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
      • Narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
      • Kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik Filii – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycj: Praca mobilna

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji,
  • monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji,
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • wsparcie handlowe dla pracowników sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu inwestycji,
  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
  • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
  • posiadasz doświadczenie w pracy z umowami i dokumentami handlowymi,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • system wynagrodzeń z prowizją powyżej 12% (bez ograniczeń naliczania),
  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • szereg ułatwień w codziennej pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
  • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu ustalonych parametrów zmiana na Octawie,

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycj – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Specjalista ds. rekrutacji: Siedlce

Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za:

  • uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,
  • realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi, w zależności od rodzaju stanowiska,
  • raportowanie wyników.

Wymagania:

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (preferowane w agencjach rekrutacyjnych),
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
  • ważne prawo jazdy kat B.

Oferujemy:

  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy,
  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „rekruter – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Księgowa: Siedlce

Główne zadania:

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych poszczególnych filii,
  • sprawdzanie dokumentów księgowych,
  • wsparcie działu finansowego w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania wyników finansowych,
  • zapewnienie sprawnej realizacji zadań terminowo i zgodnie z założonymi celami,
  • aktywny udział w usprawnianiu realizowanych procesów,
  • procesowanie płatnościami, księgowanie wyciągów bankowych,
  • uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe).

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doskonała praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz prawa podatkowego,
  • samodzielność i systematyczność, dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość programu pakietu Office (w szczególności MS Excel),
  • mile widziana znajomość programu CDN XL

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
  • atrakcyjne warunki pracy.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Księgowość – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Do góry

Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Biała Podlaska, Łuków

Główne zadania:

  • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
  • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
  • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
  • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
  • umacnianie pozycji firmy na rynku,

Aplikuj do nas, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
  • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

Oferujemy:

  • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dużą samodzielność działania,
  • szkolenia branżowe,
  • umowę o pracę,
  • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
  • szereg ułatwień w codziennej pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
  • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
  • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
    1. - Przedstawiciel handlowy
    2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
    3. - Kierownik ds. rozwoju runku
    4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

    Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Do góry

    Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Piotrków Trybunalski

    Główne zadania:

    • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
    • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
    • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
    • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
    • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
    • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
    • umacnianie pozycji firmy na rynku,

    Aplikuj do nas, jeśli:

    • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
    • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
    • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
    • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

    Mile widziane:

    • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

    Oferujemy:

    • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • dużą samodzielność działania,
    • szkolenia branżowe,
    • umowę o pracę,
    • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
    • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
    • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
    • szereg ułatwień w codziennej pracy,
    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
    • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
    • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
    • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
      1. - Przedstawiciel handlowy
      2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
      3. - Kierownik ds. rozwoju runku
      4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      Do góry

      Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Rzeszów

      Główne zadania:

      • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
      • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
      • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
      • umacnianie pozycji firmy na rynku,

      Aplikuj do nas, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
      • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
      • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

      Mile widziane:

      • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

      Oferujemy:

      • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • dużą samodzielność działania,
      • szkolenia branżowe,
      • umowę o pracę,
      • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
      • szereg ułatwień w codziennej pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
      • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
      • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
      • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
        1. - Przedstawiciel handlowy
        2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
        3. - Kierownik ds. rozwoju runku
        4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

        Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

        Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

        Do góry

        Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Białystok

        Główne zadania:

        • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
        • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
        • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
        • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
        • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
        • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
        • umacnianie pozycji firmy na rynku,

        Aplikuj do nas, jeśli:

        • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
        • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
        • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
        • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

        Mile widziane:

        • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

        Oferujemy:

        • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
        • dużą samodzielność działania,
        • szkolenia branżowe,
        • umowę o pracę,
        • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
        • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
        • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
        • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
        • szereg ułatwień w codziennej pracy,
        • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
        • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
        • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
        • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
          1. - Przedstawiciel handlowy
          2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
          3. - Kierownik ds. rozwoju runku
          4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

          Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

          Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

          Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

          Do góry

          Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Warszawa

          Główne zadania:

          • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
          • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
          • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
          • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
          • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
          • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
          • umacnianie pozycji firmy na rynku,

          Aplikuj do nas, jeśli:

          • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
          • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
          • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
          • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

          Mile widziane:

          • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

          Oferujemy:

          • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
          • dużą samodzielność działania,
          • szkolenia branżowe,
          • umowę o pracę,
          • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
          • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
          • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
          • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
          • szereg ułatwień w codziennej pracy,
          • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
          • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
          • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
          • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
            1. - Przedstawiciel handlowy
            2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
            3. - Kierownik ds. rozwoju runku
            4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

            Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

            Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

            Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

            Do góry

            Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Kielce

            Główne zadania:

            • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
            • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
            • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
            • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
            • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
            • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
            • umacnianie pozycji firmy na rynku,

            Aplikuj do nas, jeśli:

            • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
            • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
            • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
            • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

            Mile widziane:

            • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

            Oferujemy:

            • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
            • dużą samodzielność działania,
            • szkolenia branżowe,
            • umowę o pracę,
            • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
            • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
            • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
            • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
            • szereg ułatwień w codziennej pracy,
            • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
            • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
            • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
            • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
              1. - Przedstawiciel handlowy
              2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
              3. - Kierownik ds. rozwoju runku
              4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

              Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

              Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

              Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

              Do góry

              Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Kraków

              Główne zadania:

              • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
              • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
              • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
              • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
              • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
              • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
              • umacnianie pozycji firmy na rynku,

              Aplikuj do nas, jeśli:

              • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
              • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
              • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
              • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

              Mile widziane:

              • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

              Oferujemy:

              • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
              • dużą samodzielność działania,
              • szkolenia branżowe,
              • umowę o pracę,
              • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
              • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
              • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
              • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
              • szereg ułatwień w codziennej pracy,
              • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
              • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
              • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
              • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                1. - Przedstawiciel handlowy
                2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                Do góry

                Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Lublin

                Główne zadania:

                • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                Aplikuj do nas, jeśli:

                • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                Mile widziane:

                • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                Oferujemy:

                • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                • dużą samodzielność działania,
                • szkolenia branżowe,
                • umowę o pracę,
                • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                  1. - Przedstawiciel handlowy
                  2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                  3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                  4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                  Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                  Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                  Do góry

                  Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Łódź

                  Główne zadania:

                  • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                  • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                  • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                  • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                  • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                  Aplikuj do nas, jeśli:

                  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                  • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                  Mile widziane:

                  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                  Oferujemy:

                  • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                  • dużą samodzielność działania,
                  • szkolenia branżowe,
                  • umowę o pracę,
                  • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                  • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                  • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                  • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                  • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                    1. - Przedstawiciel handlowy
                    2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                    3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                    4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                    Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                    Do góry

                    Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Płock

                    Główne zadania:

                    • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                    • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                    • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                    • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                    • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                    • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                    • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                    Aplikuj do nas, jeśli:

                    • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                    • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                    • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                    • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                    Mile widziane:

                    • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                    Oferujemy:

                    • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                    • dużą samodzielność działania,
                    • szkolenia branżowe,
                    • umowę o pracę,
                    • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                    • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                    • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                    • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                    • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                    • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                    • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                      1. - Przedstawiciel handlowy
                      2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                      3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                      4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                      Do góry

                      Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Ostrowiec Świętokrzyski

                      Główne zadania:

                      • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                      • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                      • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                      • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                      Aplikuj do nas, jeśli:

                      • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                      • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                      • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                      Mile widziane:

                      • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                      Oferujemy:

                      • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                      • dużą samodzielność działania,
                      • szkolenia branżowe,
                      • umowę o pracę,
                      • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                      • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                      • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                      • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                      • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                        1. - Przedstawiciel handlowy
                        2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                        3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                        4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                        Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                        Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                        Do góry

                        Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Olsztyn

                        Główne zadania:

                        • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                        • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                        • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                        • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                        • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                        • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                        • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                        Aplikuj do nas, jeśli:

                        • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                        • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                        • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                        • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                        Mile widziane:

                        • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                        Oferujemy:

                        • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                        • dużą samodzielność działania,
                        • szkolenia branżowe,
                        • umowę o pracę,
                        • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                        • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                        • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                        • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                        • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                        • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                        • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                        • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                        • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                          1. - Przedstawiciel handlowy
                          2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                          3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                          4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                          Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                          Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                          Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                          Do góry

                          Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Stojadła

                          Główne zadania:

                          • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                          • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                          • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                          • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                          • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                          • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                          • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                          Aplikuj do nas, jeśli:

                          • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                          • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                          • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                          • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                          Mile widziane:

                          • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                          Oferujemy:

                          • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                          • dużą samodzielność działania,
                          • szkolenia branżowe,
                          • umowę o pracę,
                          • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                          • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                          • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                          • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                          • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                          • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                          • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                          • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                          • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                            1. - Przedstawiciel handlowy
                            2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                            3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                            4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                            Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                            Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                            Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                            Do góry

                            Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Radom

                            Główne zadania:

                            • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                            • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                            • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                            • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                            • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                            • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                            • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                            Aplikuj do nas, jeśli:

                            • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                            • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                            • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                            • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

                            Mile widziane:

                            • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

                            Oferujemy:

                            • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                            • dużą samodzielność działania,
                            • szkolenia branżowe,
                            • umowę o pracę,
                            • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                            • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                            • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                            • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                            • szereg ułatwień w codziennej pracy,
                            • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                            • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                            • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
                            • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                              1. - Przedstawiciel handlowy
                              2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                              3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                              4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                              Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                              Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                              Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                              Do góry

                              Kierownik ds. rozwoju rynku - oświetlenie techniczne: Praca mobilna

                              Główne zadania:

                              • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji,
                              • monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji,
                              • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                              • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                              • wsparcie techniczne dla pracowników sprzedaży i kontrahentów firmy,
                              • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                              Aplikuj do nas, jeśli:

                              • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w oświetleniu technicznym,
                              • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
                              • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
                              • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                              • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

                              Oferujemy:

                              • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                              • dużą samodzielność działania,
                              • szkolenia branżowe,
                              • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                              • system wynagrodzeń z prowizją powyżej 12% (bez ograniczeń naliczania),
                              • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                              • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                              • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                              • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                              • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                              • samochód Skoda Rapid,
                              • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                1. - Kierownik ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne
                                2. - Dyrektor ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne

                                Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „kierownik oświetlenie – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                                Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                Do góry

                                Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Dolnośląskie

                                Główne zadania:

                                • mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
                                • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                • umacnianie pozycji firmy na rynku.

                                Aplikuj do nas, jeśli:

                                • Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
                                • Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
                                • Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
                                • Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
                                • Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
                                • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
                                • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
                                • Prawo jazdy kat. B.

                                Oferujemy:

                                • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                • dużą samodzielność działania,
                                • szkolenia branżowe,
                                • praca w oparciu o umowę o pracę,
                                • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                                • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                                • samochód Skoda Rapid,
                                • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                                  1. - Przedstawiciel handlowy
                                  2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                                  3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                                  4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                                  Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                                  Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                  Do góry

                                  Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Opolskie i Śląskie

                                  Główne zadania:

                                  • mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
                                  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                  • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                  • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                  • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                  • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                  • umacnianie pozycji firmy na rynku.

                                  Aplikuj do nas, jeśli:

                                  • Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
                                  • Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
                                  • Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
                                  • Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
                                  • Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
                                  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
                                  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
                                  • Prawo jazdy kat. B.

                                  Oferujemy:

                                  • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                  • dużą samodzielność działania,
                                  • szkolenia branżowe,
                                  • praca w oparciu o umowę o pracę,
                                  • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                                  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                  • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                                  • samochód Skoda Rapid,
                                  • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                                    1. - Przedstawiciel handlowy
                                    2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                                    3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                                    4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                                    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                                    Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                    Do góry

                                    Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Zachodnio-Pomorskie

                                    Główne zadania:

                                    • mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
                                    • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                    • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                    • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                    • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                    • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                    • umacnianie pozycji firmy na rynku.

                                    Aplikuj do nas, jeśli:

                                    • Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
                                    • Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
                                    • Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
                                    • Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
                                    • Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
                                    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
                                    • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
                                    • Prawo jazdy kat. B.

                                    Oferujemy:

                                    • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                    • dużą samodzielność działania,
                                    • szkolenia branżowe,
                                    • praca w oparciu o umowę o pracę,
                                    • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                                    • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                    • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                    • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                                    • samochód Skoda Rapid,
                                    • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                                      1. - Przedstawiciel handlowy
                                      2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                                      3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                                      4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                                      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                                      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                      Do góry

                                      Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Warmińsko-Mazurskie i Pomorskie

                                      Główne zadania:

                                      • mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
                                      • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                      • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                      • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                      • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                      • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                      • umacnianie pozycji firmy na rynku.

                                      Aplikuj do nas, jeśli:

                                      • Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
                                      • Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
                                      • Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
                                      • Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
                                      • Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
                                      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
                                      • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
                                      • Prawo jazdy kat. B.

                                      Oferujemy:

                                      • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                      • dużą samodzielność działania,
                                      • szkolenia branżowe,
                                      • praca w oparciu o umowę o pracę,
                                      • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
                                      • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                      • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                      • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
                                      • samochód Skoda Rapid,
                                      • stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
                                        1. - Przedstawiciel handlowy
                                        2. - Koordynator ds. rozwoju rynku
                                        3. - Kierownik ds. rozwoju runku
                                        4. - Dyrektor ds. rozwoju rynku

                                        Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.

                                        Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                        Do góry

                                        Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Stojadła

                                        Główne zadania:

                                        • stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                                        • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                        • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                        • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                        • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                        • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                        • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                        Aplikuj do nas, jeśli:

                                        • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                        • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                        • sprawnie obsługujesz komputer,
                                        • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
                                        • posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,

                                        Oferujemy:

                                        • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                        • dużą samodzielność działania,
                                        • szkolenia branżowe,
                                        • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                        • system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
                                        • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                        • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                        • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                        • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                        • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                          1. - Młodszy handlowiec
                                          2. - Handlowiec
                                          3. - Starszy handlowiec
                                          4. - Koordynator ds. kluczowych klientów
                                          5. - Kierownik ds. kluczowych klientów

                                          Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                          Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                          Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                          Do góry

                                          Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Radom

                                          Główne zadania:

                                          • stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                                          • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                          • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                          • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                          • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                          • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                          • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                          Aplikuj do nas, jeśli:

                                          • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                          • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                          • sprawnie obsługujesz komputer,
                                          • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
                                          • posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,

                                          Oferujemy:

                                          • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                          • dużą samodzielność działania,
                                          • szkolenia branżowe,
                                          • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                          • system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
                                          • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                          • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                          • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                          • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                          • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                            1. - Młodszy handlowiec
                                            2. - Handlowiec
                                            3. - Starszy handlowiec
                                            4. - Koordynator ds. kluczowych klientów
                                            5. - Kierownik ds. kluczowych klientów

                                            Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                            Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                            Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                            Do góry

                                            Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Piotrków Trybunalski

                                            Główne zadania:

                                            • stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
                                            • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
                                            • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
                                            • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
                                            • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                            • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
                                            • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                            Aplikuj do nas, jeśli:

                                            • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                            • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                            • sprawnie obsługujesz komputer,
                                            • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
                                            • posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,

                                            Oferujemy:

                                            • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                            • dużą samodzielność działania,
                                            • szkolenia branżowe,
                                            • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                            • system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
                                            • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                            • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                            • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                            • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
                                            • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                              1. - Młodszy handlowiec
                                              2. - Handlowiec
                                              3. - Starszy handlowiec
                                              4. - Koordynator ds. kluczowych klientów
                                              5. - Kierownik ds. kluczowych klientów

                                              Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                              Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                              Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                              Do góry

                                              Sprzedawca: Ostrowiec Świętokrzyski

                                              Główne zadania:

                                              • stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
                                              • ofertowanie oraz sprzedaż,
                                              • budowanie relacji ze stałymi klientami,
                                              • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                              • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                              Aplikuj do nas, jeśli:

                                              • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                              • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                              • sprawnie obsługujesz komputer,

                                              Mile widziane:

                                              • doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
                                              • znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
                                              • doświadczenie w pracy z klientami,
                                              • doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,

                                              Oferujemy:

                                              • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                              • szkolenia branżowe,
                                              • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                              • system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
                                              • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                              • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                              • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                              • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                                1. - Młodszy sprzedawca
                                                2. - Sprzedawca
                                                3. - Starszy sprzedawca
                                                4. - Ekspert sprzedaży

                                                Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                                Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                Do góry

                                                Sprzedawca: Łomża

                                                Główne zadania:

                                                • stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
                                                • ofertowanie oraz sprzedaż,
                                                • budowanie relacji ze stałymi klientami,
                                                • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                                • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                                Aplikuj do nas, jeśli:

                                                • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                                • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                                • sprawnie obsługujesz komputer,

                                                Mile widziane:

                                                • doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
                                                • znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
                                                • doświadczenie w pracy z klientami,
                                                • doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,

                                                Oferujemy:

                                                • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                                • szkolenia branżowe,
                                                • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                                • system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
                                                • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                                • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                                • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                                • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                                  1. - Młodszy sprzedawca
                                                  2. - Sprzedawca
                                                  3. - Starszy sprzedawca
                                                  4. - Ekspert sprzedaży

                                                  Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                                  Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                  Do góry

                                                  Sprzedawca: Radom

                                                  Główne zadania:

                                                  • stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
                                                  • ofertowanie oraz sprzedaż,
                                                  • budowanie relacji ze stałymi klientami,
                                                  • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                                  • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                                  Aplikuj do nas, jeśli:

                                                  • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                                  • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                                  • sprawnie obsługujesz komputer,

                                                  Mile widziane:

                                                  • doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
                                                  • znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
                                                  • doświadczenie w pracy z klientami,
                                                  • doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,

                                                  Oferujemy:

                                                  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                                  • szkolenia branżowe,
                                                  • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                                  • system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
                                                  • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                                  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                                  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                                  • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                                    1. - Młodszy sprzedawca
                                                    2. - Sprzedawca
                                                    3. - Starszy sprzedawca
                                                    4. - Ekspert sprzedaży

                                                    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                                    Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                    Do góry

                                                    Sprzedawca: Piotrków Trybunalski

                                                    Główne zadania:

                                                    • stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
                                                    • ofertowanie oraz sprzedaż,
                                                    • budowanie relacji ze stałymi klientami,
                                                    • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
                                                    • umacnianie pozycji firmy na rynku,

                                                    Aplikuj do nas, jeśli:

                                                    • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
                                                    • z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
                                                    • sprawnie obsługujesz komputer,

                                                    Mile widziane:

                                                    • doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
                                                    • znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
                                                    • doświadczenie w pracy z klientami,
                                                    • doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,

                                                    Oferujemy:

                                                    • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                                    • szkolenia branżowe,
                                                    • pracę w oparciu o umowę o pracę,
                                                    • system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
                                                    • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
                                                    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
                                                    • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
                                                    • ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
                                                      1. - Młodszy sprzedawca
                                                      2. - Sprzedawca
                                                      3. - Starszy sprzedawca
                                                      4. - Ekspert sprzedaży

                                                      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.

                                                      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                      Do góry

                                                      Magazynier: Siedlce

                                                      Główne zadania:

                                                      • przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu,
                                                      • załadunki i rozładunki dostaw,
                                                      • dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie,
                                                      • prowadzenie czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową.

                                                      Wymagania:

                                                      • energiczność i operatywność,
                                                      • rzetelność i dokładność,
                                                      • doświadczenie w pracy na magazynie,
                                                      • mile widziane wykształcenie elektryczne,
                                                      • mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.

                                                      Oferujemy:

                                                      • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia,
                                                      • możliwość rozwoju zawodowego,
                                                      • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                                      • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

                                                      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Magazynier – Siedlce” w temacie wiadomości.

                                                      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                      Do góry

                                                      Magazynier: Olsztyn

                                                      Główne zadania:

                                                      • przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu,
                                                      • załadunki i rozładunki dostaw,
                                                      • dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie,
                                                      • prowadzenie czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową.

                                                      Wymagania:

                                                      • energiczność i operatywność,
                                                      • rzetelność i dokładność,
                                                      • doświadczenie w pracy na magazynie,
                                                      • mile widziane wykształcenie elektryczne,
                                                      • mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.

                                                      Oferujemy:

                                                      • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia,
                                                      • możliwość rozwoju zawodowego,
                                                      • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
                                                      • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.

                                                      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Magazynier – Olsztyn” w temacie wiadomości.

                                                      Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

                                                      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

                                                      Do góry
                                                      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.