Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji w poszczególnych lokalizacjach:
Młodszy Grafik: Siedlce
Kierownik Filii: Łomża Piotrków Trybunalski
Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycji: Praca mobilna
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku : Biała Podlaska, Łuków Rzeszów Warszawa Kielce Kraków Lublin Łódź Płock Olsztyn Stojadła Radom
Kierownik ds. rozwoju rynku : Oświetlenie techniczne praca mobilna
Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Dolnośląskie Województwo Opolskie i Śląskie Województwo Zachodnio-pomorskie Województwo Warmńsko-Mazurskie i Pomorskie
Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Radom Piotrków Trybunalski Białystok
Sprzedawca: Piotrków Trybunalski Łuków
|
Młodszy Grafik: Siedlce
Szukamy Ciebie jeśli:
- Posiadasz umiejętność Obsługi Adobe Photoshop
- Posiadasz umiejętność obrabiania zdjęć produktowych do stron internetowych
- Posiadasz umiejętność projektowania grafik na potrzeby działu e-commerce
- Posiadasz umiejętność pracy w zespole
Dodatkowo zapunktujesz za:
- Talent organizacyjny
- Otwartość
- Uśmiech i optymistyczne podejście do życia
Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowę o pracę
- system premiowy
- możliwość rozwoju (szkolenia wewnętrzne; produktowe; e-commerce)
- możliwość realizacji własnych nieszablonowych pomysłów
- niezbędne narzędzia pracy
- szkolenie wprowadzające do kultury organizacyjnej
- satysfakcję z realizacji planów sprzedaży na tle całej działalności handlowej Spółki
- współuczestnictwo w projekcie budowania silnego brandu w kanale e-commerce
CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem w temacie wiadomości „E-commerce – imię i nazwisko”.
Prosimy o dopisanie w treści CV lub e-maila klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Kierownik Filii: Łomża
Jeżeli:
- jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany,
- lubisz samodzielnie podejmować decyzje,
- lubisz wyzwania,
Obowiązki:
- Bieżące zarządzanie pracą oddziału,
- Kierowanie podległym zespołem,
- Określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów,
- Odpowiedzialność za ‘rachunek zysków i strat’ oddziału,
- Wdrażanie standardów jakościowych,
- Wsparcie pracowników w codziennej pracy,
- Kreowanie działań marketingowych w podległej placówce,
- Bieżąca analiza rynku i konkurencji,
- Raportowanie do Dyrekcji firmy.
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej,
- Wykształcenie min. średnie techniczne,
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność,
- Nastawienie na realizację celów,
- Umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych,
- Profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
- Ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty,
- Zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
- Możliwość realizacji własnych pomysłów,
- Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- Narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
- Kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik Filii Łomża – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Kierownik Filii: Piotrków Trybunalski
Jeżeli:
- jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany,
- lubisz samodzielnie podejmować decyzje,
- lubisz wyzwania,
Obowiązki:
- Bieżące zarządzanie pracą oddziału,
- Kierowanie podległym zespołem,
- Określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów,
- Odpowiedzialność za ‘rachunek zysków i strat’ oddziału,
- Wdrażanie standardów jakościowych,
- Wsparcie pracowników w codziennej pracy,
- Kreowanie działań marketingowych w podległej placówce,
- Bieżąca analiza rynku i konkurencji,
- Raportowanie do Dyrekcji firmy.
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej,
- Wykształcenie min. średnie techniczne,
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność,
- Nastawienie na realizację celów,
- Umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych,
- Profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
- Ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty,
- Zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
- Możliwość realizacji własnych pomysłów,
- Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- Narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
- Kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik Filii Piotrków Trybunalski – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycj: Praca mobilna
Główne zadania:
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji,
- monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- wsparcie handlowe dla pracowników sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu inwestycji,
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- posiadasz doświadczenie w pracy z umowami i dokumentami handlowymi,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją powyżej 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu ustalonych parametrów zmiana na Octawie,
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Kierownik ds. inwestycji/Dyrektor ds. inwestycj – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Biała Podlaska, Łuków
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Rzeszów
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Białystok
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Warszawa
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Kielce
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Kraków
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Lublin
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Łódź
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Płock
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Olsztyn
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Stojadła
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku: Radom
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- szereg ułatwień w codziennej pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy/Kierownik ds. rozwoju rynku Miasto – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Kierownik ds. rozwoju rynku - oświetlenie techniczne: Praca mobilna
Główne zadania:
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji,
- monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem planowanych inwestycji,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- wsparcie techniczne dla pracowników sprzedaży i kontrahentów firmy,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w oświetleniu technicznym,
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
- z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją powyżej 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid,
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Kierownik ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku – oświetlenie techniczne
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „kierownik oświetlenie – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Dolnośląskie
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
- Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
- Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
- Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
- Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- praca w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid,
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Opolskie i Śląskie
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
- Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
- Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
- Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
- Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- praca w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid,
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Zachodnio-Pomorskie
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
- Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
- Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
- Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
- Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- praca w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid,
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Przedstawiciel Handlowy/Koordynator ds. rozwoju rynku do dystrybucji : Województwo Warmińsko-Mazurskie i Pomorskie
Główne zadania:
- mobilna obsługa klientów z segmentu redystrybucji (hurtownie, sklepy, składy budowlane),
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego,
- Znajomość rynku branżowego lub w branży pokrewnej: budowlanej, narzędziowe,
- Przedsiębiorczość, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania kontaktów,
- Zdolności negocjacyjne i dobra organizacja pracy,
- Systematyczność i konsekwencja w realizacji celów,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- praca w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
- samochód Skoda Rapid,
- stanowisko uzależnione od doświadczenia i kompetencji:
- - Przedstawiciel handlowy
- - Koordynator ds. rozwoju rynku
- - Kierownik ds. rozwoju runku
- - Dyrektor ds. rozwoju rynku
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Przedstawiciel handlowy – imię i nazwisko” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Radom
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
- posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy handlowiec
- - Handlowiec
- - Starszy handlowiec
- - Koordynator ds. kluczowych klientów
- - Kierownik ds. kluczowych klientów
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Piotrków Trybunalski
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
- posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy handlowiec
- - Handlowiec
- - Starszy handlowiec
- - Koordynator ds. kluczowych klientów
- - Kierownik ds. kluczowych klientów
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Handlowiec/Koordynator ds. kluczowych klientów: Białystok
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
- budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży elektrotechnicznej,
- posiadasz doświadczenie w pracy w dystrybucji lub handlu hurtowym,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność działania,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z prowizją od 10%,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy handlowiec
- - Handlowiec
- - Starszy handlowiec
- - Koordynator ds. kluczowych klientów
- - Kierownik ds. kluczowych klientów
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Sprzedawca: Radom
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
- ofertowanie oraz sprzedaż,
- budowanie relacji ze stałymi klientami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
- znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
- doświadczenie w pracy z klientami,
- doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy sprzedawca
- - Sprzedawca
- - Starszy sprzedawca
- - Ekspert sprzedaży
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Sprzedawca: Piotrków Trybunalski
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
- ofertowanie oraz sprzedaż,
- budowanie relacji ze stałymi klientami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
- znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
- doświadczenie w pracy z klientami,
- doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy sprzedawca
- - Sprzedawca
- - Starszy sprzedawca
- - Ekspert sprzedaży
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |
Sprzedawca: Łuków
Główne zadania:
- stacjonarna obsługa klientów detalicznych i drobnych biznesowych,
- ofertowanie oraz sprzedaż,
- budowanie relacji ze stałymi klientami,
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
- umacnianie pozycji firmy na rynku,
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
- z łatwością prowadzisz rozmowy handlowe,
- sprawnie obsługujesz komputer,
Mile widziane:
- doświadczenie w branży elektrotechnicznej i jej pokrewnych,
- znajomość asortymentu oświetlenia dekoracyjnego,
- doświadczenie w pracy z klientami,
- doświadczenie we współpracy z projektantami wnętrz,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenia branżowe,
- pracę w oparciu o umowę o pracę,
- system wynagrodzeń z wysoką prowizją od uzyskanych wyników,
- rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- ścieżki rozwoju kariery zawodowej:
- - Młodszy sprzedawca
- - Sprzedawca
- - Starszy sprzedawca
- - Ekspert sprzedaży
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.siedlce@asaj.pl z dopiskiem „Jakie stanowisko – Imię i nazwisko – Miejscowość ” w temacie wiadomości.
Prosimy o dopisanie formuły zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Do góry |