








Tak. Po skompletowaniu produktów i przejściu do koszyka należy wybrać opcję „zakupy bez rejestracji”.

Twoje konto musi zostać zweryfikowane przez Administratora, który przypisze Cię do właściwego segmentu klientów i na tej podstawie nada Ci odpowiednie promocje i rabaty. Nastąpi to w ciągu 48 godzin.
W ciągu 48 godzin otrzymasz mailem informację o weryfikacji konta.
Posiadacze kont po zalogowaniu do panelu klienta zyskują dostęp do swoich zamówień, faktur i rozliczeń. Zalogowani klienci uzyskują dostęp do specjalnych promocji i wiele innych przywilejów. Dodatkowo mogą za pomocą panelu składać zamówienia cykliczne, czy wystawiać oferty dla swoich klientów korzystając z funckji zapisania koszyka. O wszystkich korzyściach z rejestracji konta można przeczytać tutaj.
Tak. Wystarczy wejść w zakładkę „moje dane” z menu ukrytego pod ikonką w prawym górnym rogu strony i z bocznego menu, w panelu po lewej stronie wybrać „dokumenty handlowe”. Aby pobrać wybrany dokument należy kliknąć w żółty przycisk „PDF” w ostatniej kolumnie.


Jeśli wybrałeś e-fakturę to oryginał został wysłany na maila podanego przy rejestracji. W panelu klienta dostępna jest tylko podglądowa wersja. Duplikat faktury może wysłać opiekun handlowy.
Tak. Wystarczy wejść w zakładkę „moje dane” z menu ukrytego pod ikonką w prawym górnym rogu strony i wybrać „zamówienia”. Dostępne są tam dokumenty maksymalnie sprzed roku. Aby zobaczyć starsze zamówienia, należy skontaktować się z opiekunem handlowym.


Tak. Wystarczy wejść w zakładkę „moje dane” z menu ukrytego pod ikonką w prawym górnym rogu strony i z bocznego menu, w panelu po lewej stronie wybrać „rozrachunki”.


Aby korzystać z modułu ofert dla moich klientów, należy być zalogowanym i z menu ukrytego pod ikonką w prawym górnym rogu strony wejść w zakładkę „twoje konto”.
Wprowadzanie danych klientów
Z poziomu panelu wybieramy zakładkę „moi klienci” z bocznego menu w panelu po lewej stronie. Tam możemy wprowadzić lub edytować dane klientów, dla których chcemy wystawić ofertę.

Personalizowanie oferty
Aby spersonalizować ofertę możemy umieścić na niej logo i dane naszej firmy, czy uwagi do ofert. Po wypełnieniu pól należy kliknąć „zapisz”.

Tworzenie oferty
Aby utworzyć zamówienie należy dodać produkty do koszyka. Po dodaniu wszystkich produktów przechodzimy do koszyka klikając ikonę i wybierająć opcję „złóż zamówienie”.

Pod listą produktów klikamy w „stwórz ofertę dla klienta” i z rozwijanej listy wybieramy klienta, dla którego chcemy przygotować ofertę oraz ustalamy jej warunki („rabat” lub „narzut” i „praca na całej ofercie” – jeśli chcemy zastosować taki sam rabat lub narzut do całej oferty lub „praca na wybranych pozycjach” – w przypadku, gdy na poszczególne pozycje oferty chcemy przydzielić rabat lub narzut różnej wysokości). Po wybraniu odpowiednich opcji klikamy „dalej”.

Na kolejnym ekranie należy uzupełnić rubryki z wartościami rabatów lub narzutów i kliknąć „przelicz ofertę”, aby zmiany zostały zastosowane.

Gdy oferta jest już prawidłowo przygotowana, wówczas możemy ją zapisać, aby móc ją wykorzystać przy następnych wycenach, bądź pobrać w pliku PDF.
Zapisaną ofertę możemy zobaczyć w zakładce „oferty dla moich klientów”. Uwaga! Logo naszej firmy będzie widoczne dopiero w pobranym pliku PDF.

Tak jest możliwe korzystanie z tego samego konta firmowego przez wiele osób, za pomocą różnych adresów. Adresy te muszą zostać zaakceptowane przez adminitratora konta firmy (Osoby, która założyła konto).
Dane kontaktowe do opiekuna widoczne są po zalogowaniu do panelu klienta z prawej strony ekranu

Są to zapisane zestawy produktów, które klient cyklicznie kupuje. Dzięki zapisanym koszykom klient może błyskawicznie ponowić zamówienie na dany zestaw produktów.
Artykuły z branży elektrotechnicznej tj.: aparatura zabezpieczająca i rozłączniki, elementy automatyki i sterowania, baterie i latarki, kable i przewody, elementy prowadzenia kabli, osprzęt elektryczny, osprzęt instalacyjny, osprzęt kablowy, osprzęt energetyczny, rozdzielnice, skrzynki obudowy, zasilacze, transformatory, systemy fotowoltaiczne oraz oświetlenie techniczne, oświetlenie dekoracyjne, przyrządy pomiarowe, a także źródła światła, grzejniki i wentylatory, narzędzia, osprzęt komputerowy, osprzęt BHP.
Pod zdjęciem produktu znajduje się zakładka „opis”, a obok niej „dane techniczne”. Domyślnie wyświetla się opis. Aby wyświetlić dane techniczne należy kliknąć w odpowiedni nagłówek.

Informacja o dostępności produktu widoczna jest przy każdym produkcie po lewej stronie od zdjęcia, zarówno na liście produktów w danej kategorii, jak i na karcie produktu. Najeżdżając na znak zapytania przy liczbie można sprawdzić jaka ilość danego towaru jest dostępna w przypisanych klientowi magazynach.

Klienci mogą negocjować ceny. Po kliknięciu w przycisk „chcę otrzymać rabat” wyświetli się formularz kontaktowy. Po jego uzupełnieniu i przesłaniu w przeciągu 48 godzin nasz handlowiec przedstawi zrabatowaną ofertę.

Dokładamy starań, aby odpowiedzi udzielane były w ciągu 48 godzin. W szczególnych przypadkach może się jednak zdarzyć, że odesłanie odpowiedzi może potrwać dłużej.
Przycisk ten nie wyświetla się zalogowanym klientom. Zalogowanym klientom prezentowane są już obniżone ceny, uwzględniające przypisane im rabaty.
Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Dz.U. 2015 poz. 1688
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001893
Klient ma możliwość nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu:
- kontaktuje się wcześniej telefonicznie ze Sprzedawcą i uzgadnia szczegóły takiej przesyłki.
- innym rozwiązaniem jest dostarczenie zużytego sprzętu do naszej placówki (link do naszych filii), gdzie sprzedawca nieodpłatnie odbierze od Państwa zużyty sprzęt
- kolejną możliwością jest skontaktowanie się z najbliższym Urzędem Miasta/Gminy, gdzie na stronie internetowej jest udostępniony do wglądu aktualny wykaz miejsc, w których można bezpłatnie oddać zużyty sprzęt.
Ustawa o zużytym sprzęcie oraz o odpadach i obowiązkach hurtowni
Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny
W takiej sytuacji możliwe są trzy sposoby realizacji zamówienia:

○ Proszę wysłać dostępne towary, pozostałe dosłać później. (wybieramy wtedy, gdy chcemy otrzymać dostępne towary wcześniej niż pozostała część zamówienia)
○ Proszę wysłać po skompletowaniu wszystkich towarów. (wybieramy wtedy, gdy czekamy na jedną dostawę całego zamówienia)
○ Proszę wysłać jedynie dostępne towary, z pozostałych rezygnuję. (wybieramy wtedy, gdy chcemy otrzymać tylko towary dostępne na magazynie)
Przesyłamy w mailu potwierdzenie wpłynięcia zamówienia.
Tak zamówienie można korygować: dodawać i usuwać produkty, zmieniać ich liczbę. W celu dokonania takiej zmiany produktu należy skontaktować się z obsługą sprzedaży mailowo lub telefonicznie. Klienci nie mają możliwości samodzielnej zmiany zamówienia.
Przy dużych zamówieniach klient może przesłać zapytanie ofertowe w celu negocjacji cen danych produktów. Po kliknięciu w „zapytanie ofertowe” zostanie ono automatyczne przesłane do Działu Obsługi Klienta. Zalogowani klienci mogą zobaczyć swoje zapytania w zakładce „zapytania ofertowe”, która znajduje się w bocznym panelu, po lewej stronie ekranu.

Oferty przygotowane na podstawie zapytań ofertowych widoczne są w zakładce „oferty”, która znajduje się w bocznym panelu po lewej stronie ekranu.

W przypadku klientów zalogowanych produkty pozostają w koszyku przez 14 dni, niezależnie od ilości wejść i wyjść z konta lub serwisu.
Otrzymaną ofertę można przekształcić w zamówienie poprzez kliknięcie w przycisk “Przekształć w koszyk”, który znajduje się pod daną ofertą.

Oferty nie możemy przekształcić w zamówienie w dwóch przypadkach:
○ gdy termin ważności oferty jest już nieaktualny (oferta jest przeterminowana)
○ gdy dana oferta została już raz przekształcona w zamówienie.
Dla klientów indywidualnych dostępne są następujące opcje dostawy:
• odbiór własny,
• dostawa kurierem - klient może wybrać datę dostarczenia towaru, ale data nie może być wcześniejsza, niż wynikająca z czasu realizacji zamówienia na każdy z produktów w koszyku (np. jeśli czas realizacji zamówienia na poszczególne produkty w koszyku wynosi 1, 3 i 7 dni, to składając zamówienie 01.07 klient może wybrać datę nie wcześniejszą niż 08.07).
Ponadto dla klientów biznesowych dostępne są również następujące opcje dostawy:
• dostawa w trasie stałej expres + (dostawa tego samego dnia - opcja dostępna tylko w przypadku zamówień złożonych do godz. 10:00) trasa do 10 km (strefa 1), do 60 km (strefa 2),
• dostawa w trasie stałej expres (dostawa do 12:00 następnego dnia – opcja dostępna tylko w przypadku zamówień złożonych do godz. 18:00), trasa do 10 km (strefa 1), do 60 km (strefa 2),
• dostawa w trasie stałej (dostawa wg harmonogramu stałych tras),
• dostawa niestandardowa (opcja wyświetla się zawsze, gdy w zamówieniu znajduje się produkt klasyfikujący się jako towar gabarytowy, wymagający indywidualnego uzgodnienia formy, terminu i kosztu dostawy).


Tak, odbiór osobisty jest możliwy, ale tylko w oddziale przypisanym do konta klienta (jest to zwykle najbliższy magazyn).
Dostawa niestandardowa to specjalna opcja dostawy zamówień, które nie kwalifikują się do nadania zwykłą przesyłką kurierską. Wyświetla się zawsze, gdy w zamówieniu znajduje się produkt klasyfikujący się jako towar gabarytowy, wymagający indywidualnego uzgodnienia formy, terminu i kosztu dostawy.

Koszty dostawy zależne są od wybranej metody dostawy i gabarytów przesyłki. Kalkulowane są automatycznie i widoczne w koszyku. Sprawdź koszty dostawy.
Aby wybrać datę dostawy należy wybrać opcję “Dostawa kurierem” i wybrać z kalendarza konkretny dzień. Klient wybiera datę dostarczenia towaru, ale nie może być ona wcześniejsza, niż ta, na którą wskazuje czas realizacji produktów w koszyku, np. jeśli w koszyku są 3 produkty, których czas realizacji wynosi: 1, 2 i 7 dni, to składając zamówienie 01.07 klient może wybrać datę nie wcześniejszą niż 08.07.

Klient składający zamówienie ma możliwość wysyłania zamówionych przez siebie towarów na dowolny adres. Domyślnie zamówienie wysyłane jest na adres zapisany w panelu klienta. Aby wybrać inny adres dostawy, należy zaznaczyć opcję „inny adres” i wypełnić formularz, który się wyświetli.

Termin spodziewanej dostawy towarów zamówionych jest uzależniony od kilku czynników i po wybraniu wszystkich opcji logistycznych jest automatycznie wyświetlany w oknie “spodziewana dostawa” po wybraniu wszystkich opcji logistycznych.

Klient może wybrać następujące metody płatności:
• płatność przy odbiorze (gotówka),
• płatność Przelewy24,
• płatność przelewem tradycyjnym,
• płatność limitem kredytowym (opcja aktywna tylko na kontach klientów z przyznanym limitem).

Opcja płatności limitem kredytowym jest dostępna tylko dla tych klientów, których wiarygodność finansowa została zweryfikowana przez Dział Obsługi Klienta. Przyczyną wyłączenia takiej opcji w panelu klienta, który do tej pory mógł z niej korzystać, może być przekroczenie terminu płatności.
Płatność „limitem kredytowym” oznacza odroczoną płatność. Korzystając z tej opcji – płatność za zakupione towary uiszcza się w uzgodnionym terminie, np. w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Informacje na temat aktualnych promocji znajdziemy:
• na banerach na stronie głównej
• w zakładce https://www.asaj.pl/promocje
Konta użytkowników przypisane są do poszczególnych segmentów klientów:
• Elektroinstalatorzy i firmy instalacyjne – OZE
• Utrzymanie ruchu i zaopatrzenie
• Sklepy i hurtownie
• Klienci indywidualni
Po zalogowaniu klienci widzą tylko te promocje, które dedykowane są grupie, do której zostali przypisani. Jeżeli uważasz, że Twoje konto powinno się znajdować w innym segmencie - skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Niezalogowani klienci mogą zapisać się do newslettera podczas składania zamówienia – zaznaczając znajdujące się pod formularzem z danymi do wysyłki okienko:
„Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany przeze mnie adres e-mail newslettera sklepu, informującego o aktualnych ofertach, a także innego rodzaju informacji handlowych”.

Zalogowani klienci mogą zapisać się do newslettera na dwa sposoby.
1. poprzez wpisanie swojego adresu mailowego w oknie „Zapisz się do newslettera” widocznym na samym dole każdej strony w serwisie.

2. w panelu klienta, w zakładce "moje dane", następnie w zakładce "zgody", zaznaczyć preferowaną opcję pod pytaniem "Czy chcesz otrzymywać Newsletter?". Zapisać klikająć w przycisk "Zapisz zmiany"

Niektóre promocje dedykowane są tylko określonym grupom klientów. Na listach i kartach produktów towary nimi objęte mają standardową cenę, która obowiązuje klientów spoza segmentu, któremu dedykowana jest promocja.
W sklepie online i w oddziałach stacjonarnych generalnie obowiązują te same promocje. Sporadyczne akcje promocyjne realizowane są tylko w sklepie internetowym lub wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Wówczas jednak jest to jasno określone w regulaminie danej promocji. Do promocji kumulowanej wliczają się zarówno zakupy dokonywane w sklepie online i w sklepach stacjonarnych.
Sporadyczne akcje promocyjne realizowane są wyłącznie w sklepach stacjonarnych lub tylko w sklepie internetowym. Wówczas jednak jest to jasno określone w regulaminie danej promocji.
Sporadyczne akcje promocyjne realizowane są tylko w sklepie internetowym lub wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Wówczas jednak jest to jasno określone w regulaminie danej promocji.
TDA to autorski program partnerski naszej firmy, dedykowany elektrykom i firmom instalatorskim, w ramach którego za dokonanie zakupów kumulowanych asortymentu promocyjnego (określonego w zał. 1 do regulaminu) na określoną kwotę (1500, 2500 i 7000zł netto) w okresie trwania danej edycji programu, uczestnicy otrzymują gwarantowane nagrody. Do puli zakupów kumulowanych zliczają się zarówno te dokonywane w sklepach stacjonarnych jak i online. W poszczególnych progach przewidziane są różne nagrody. W kolejnych edycjach programu dostępne są inne nagrody. Więcej informacji znajdziesz tutaj
W programie mogą wziąć udział wyłącznie elektrycy i firmy instalacyjne. Aby dołączyć do programu należy wypełnić formularz na stronie https://www.asaj.pl/tda, bądź skontaktować się z opiekunem handlowym. Gdy konto uczestnika zostanie aktywowane – otrzymasz powiadomienie.
Tak. Jeśli prowadzisz działalność jako elektryk lub posiadasz firmę instalacyjną, opiekun handlowy skontaktuje się z Tobą mailowo bądź telefonicznie w ciągu 48 godzin od rejestracji, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo w programie. Jeśli prowadzisz działalność w innej dziedzinie – niestety nie będziesz mógł uczestniczyć w programie.
Nagrody są rozdawane po zakończeniu danej edycji programu. Każda edycja trwa 2 miesiące. Informacja o rozpoczęciu i zakończeniu aktualnej edycji programu jest zamieszczona na stronie programu.
Jest to program motywacyjny dla elektryków kupujących produkty marek: Philips Lighting, Schneider Electric oraz NKT, w ramach którego uczestnicy otrzymują gwarantowane nagrody za zakupy, mogą uczestniczyć w szkoleniach i uzyskują dostęp do przydatnych aplikacji i oprogramowania komputerowego. Więcej o programie można dowiedzieć się tutaj
Aby dołączyć do Elektroklubu należy wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny, który znajduje się w zewnętrznym serwisie: https://www.elektroklub.pl/rejestracja/
Tak, niezalogowani klienci mogą negocjować cenę klikając w przycisk „Zapytaj o rabat”, który znajduje się nad ceną.

Zalogowani klienci mogą wysłać zapytanie ofertowe dotyczące konkretnego produktu. Po przejściu do koszyka należy wówczas wybrać opcję „zapytanie ofertowe”.

Indywidualna wycena realizowana jest zwykle w ciągu 48 godzin.
W sprawie wyceny należy kontaktować się z osobą sporządzającą ofertę lub ze swoim opiekunem handlowym
Wycenę (ofertę) można znaleźć w panelu klienta, w zakładce „oferty” znajdującej się w menu w prawej kolumnie.


Klientom zalogowanym na listach towarów, w koszykach i dokumentach wyświetlają się ceny uwzględniające ich indywidualne rabaty i promocje.
Produkty objęte są gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli:
• zauważone zostały wady fabryczne produktu,
• otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej sklepu,
• produkt został uszkodzony podczas transportu. W takim przypadku do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest protokół szkody, który należy wypełnić w obecności kuriera podczas dostawy paczki
Aby zareklamować dany towar prosimy wypełnić formularz, który można pobrać tutaj i przesłać go na adres b2b@asaj.pl. Dokument ten jest niezbędny do rozpatrzenia Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.
Produkty objęte są gwarancją przez okres wskazany przez producenta w karcie gwarancyjnej. Poszczególni producenci udzielają gwarancji na różny okres czasu, np. 18 miesięcy, 2 lata, 7 lat. Jeśli producent nie wskaże czasu obowiązywania gwarancji – przyjmuje się, że jest ona udzielana na 24 miesiące.
Dokładamy szczególnych starań, by towar dotarł do Państwa bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, na które jest on narażony podczas transportu. Jeśli jednak mimo tych starań zdarzy się, że towar zostanie uszkodzony w transporcie – Klient może złożyć reklamację, w wyniku której zostanie on wymieniony na towar wolny od wad bez ponoszenia przez kupującego jakichkolwiek kosztów. Podstawą takiej wymiany są zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania, w którym został on dostarczony oraz protokół szkody, który należy spisać z kurierem w momencie odbioru paczki. Tylko w taki sposób można udowodnić, że uszkodzenie powstało w transporcie - z tego względu zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru.
Rozstrzygnięcie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego, zawierającego zdjęcia uszkodzeń oraz protokół szkody. W tym czasie otrzymają Państwo informację czy reklamacja została uznana i jakie kroki zostaną podjęte w dalszej kolejności.
Możliwe są następujące warianty:
- zamówienie części zamiennych u producenta,
- odebranie towaru od klienta i przekazanie go producentowi w celu dokonania naprawy,
- zamówienie nowego towaru i wymiana na nowy.
Wymiana towaru lub dostarczenie części zamiennych nastąpi bez zwłoki po przesłaniu ich przez producenta.
Jeśli towar zamawiany był w sklepie online reklamację można zgłosić elektronicznie, przesyłając wypełniony formularz reklamacji, który można pobrać tutaj na adres b2b@asaj.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć dokładny opis zaistniałego problemu.
Reklamacje towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym należy zgłosić w miejscu zakupu.
Informację o rozstrzygnięciu reklamacji Klient otrzyma w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego do działu reklamacji. W tym czasie sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta dotyczącego wady towaru lub związanego z realizacją umowy sprzedaży.
Towar zostanie wymieniony na nowy, bądź wada zostanie usunięta w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta .
Zwroty towarów prosimy wysyłać na następujący adres: 08-110 Stok Lacki ul. Siedlecka 86.
Klient będący osobą fizyczną ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od momentu otrzymania towaru.
Aby dokonać zwrotu towaru zamówionego w sklepie online asaj.pl należy przesłać formularz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy dostępny tutaj na adres b2b@asaj.pl. Następnie towar należy odesłać na adres:
ASAJ - Centrum Dystrybucji
ul. Stefana Starzyńskiego 6E
08-110 Siedlce
Oświadczenie w formie papierowej można też dołączyć do paczki ze zwracanym produktem.
Tak, konsumentowi niebędącemu firmą przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Wystarczy tylko:
• wypełnić formularz odstąpienia dostępny tutaj
• odesłać towar na adres: ul. Siedlecka 86, 08-110 Stok Lacki
Prosimy aby zwracany towar był odpowiednio zapakowany. Odpowiedzialność za uszkodzenia podczas transportu w ramach zwrotu ponosi zwracający.
Zwrotom nie podlegają towary personalizowane. Są nimi produkty marki CLEONI
Środki za zakupiony towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru przez sprzedającego.
Zgodnie z regulaminem i prawem polskim nie przyjmujemy zwrotów od firm.
Jeśli towar był używany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego nie działa lub przestał działać i nie minęły dwa lata od odebrania przesyłki – klient może złożyć reklamację. Reklamacji nie podlegają towary, w których wady powstały w skutek uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.
Zwracany towar najlepiej wysyłać na adres z którego została wysłana przesyłka. Jeśli towar zostanie wysłany np. na adres sklepu stacjonarnego - prosimy o poinformowanie o tym pracownika działu obsługi klienta lub działu zwrotów.
Niestety z powodów technicznych nie ma takiej możliwości. Sugerujemy zwrot towaru i złożenie nowego zamówienia.